lørdag den 23. februar 2013

Nu ER det forår

Var i Aalborg Zoo igår, et hyggeligt sted at gå. Der var godt nok et stort skilt med, at de brune bjørne var i vinterhi, men se, hvem der dukkede op, for at nyde den første forårssol:

Han så ud til at være i fin foderstand og var ivrig efter at mærke luften i pelsen.

Der er også vintergækker i min have og i vindueskarmen er denne her sprunget ud:


En orkidé, som jeg fik for 3 år siden. Det er så 4. gang den blomstrer, en ufattelig rekord for en plante, som står i vores sydvendte vindue.

Imens sidder jeg i mit solbeskinnede yndlingssofahjørne med kaffen og fjernbetjeningen inden for rækkevidde. Jeg har ambitioner om at strikke en lun, ikke for tyk trøje inden næste weekend og indtil nu er det gået godt. Begyndte på LAURA fra Isager for 3 dage siden og er snart færdig med at strikke ryg, men jeg er virkelig spændt på, hvordan det her skal ende.


Der er før set mirakler udført med strygejern og presseklæde og det er der så afgjort brug for her, big time.

I skrivende/strikkende stund er det mig absolut umuligt at skabe en visualisering, som viser, at 'quatrogonen' til venstre kan forvandles til en smuk, regelmæssig rektangel, der kan bruges til ryg på en ellers fin trøje.

Ingen kommentarer: