torsdag den 10. juli 2008

Lidt sker her dog....

Det er meget længe siden, jeg sidst har blogget, for jeg har en idé om, at der hører billeder med til en blog, og det er noget af et problem at få vores kamera til at samarbejde med denne alderstegne PC, men nu er noget da lykkedes og jeg kan fremvise et par billeder af de ting, som senest er blevet færdige her på matriklen.


Her er min Super Karla Poncho strikket i shetlandsuld/multifarvet mohair fra Karen Noe.

Lukketøjet - eller hvad man nu skal kalde det - er fundet hos Designværkstedet i Aalborg.




Ponchoen har været færdig et pænt stykke tid og den bliver brugt flittigt til aftenbrug på terrasen.


Denne her sag er et Emerald Isles sjal fra the Knitting Goddess - der er dog ikke meget smaragd over min udgave, som er strikket i en-trådet garn fra Evilla.


2 kommentarer:

Ingrids strik og patchwork sagde ...

Hvor ER det dog flot, det sjal
Mange hilsener
Ingrid
Samsø

Fríða sagde ...

åh, sikke flotte ting du har lavet! jeg er særlig vild med den specielle farve på din SKponcho.
kh.fra Island
Frida